FAQ

Tukaj najdete nekaj najbolj pogostih vprašanj v zvezi z našim poslovanjem, in odgovore. 

*Kako lahko naročim čaj v vaši trgovini?
Naročilo lahko oddate preko naše spletne strani. Izberite izdelek, ki ga želite kupiti, ga dodajte v košarico, nato sledite postopku za dokončanje naročila in vnesite potrebne podatke za plačilo in dostavo.

*Kakšni so stroški dostave?
Stroški dostave so fiksni in znašajo 3,99€. Zakaj? Stroški pošiljanja z GLS so sicer višji, sploh če izberete storitev plačila po povzetju, ampak vam želimo priti naproti, zato nekaj primaknemo tudi mi. Strošek dostave se avtomatsko doda v košarico ko vpišete svoj naslov.

*Kako dolgo traja, da prejmem naročilo?
Trudimo se, da vaše naročilo obdelamo isti dan, ko ga prejmemo, in ga čimprej predamo dostavni službi.Če gre vse kot po maslu, lahko svoj paketek čaja pričakujete v 2-3 delovnih dneh. 

*Ali ponujate brezplačno dostavo?
Da, ponujamo brezplačno dostavo za naročila nad določeno vrednostjo (nad 35 EUR). Več informacij o brezplačni dostavi najdete na strani z informacijami o pošiljanju.

*Katere načine plačila sprejemate?
Sprejemamo 3 različne načine plačila:
- Plačilo z debetnimi / kreditnimi karticami (Visa, MasterCard) - preko plačilnega sistema Stripe; 
- Plačilo z bančnim nakazilom (po zakjučeni košarici vam pošljemo podatke kam in kako nakažete potrebni znesek (ali plačate s skeniranjem QR kode) - tu se obdelava naročila lahko zamakne za en dan, saj vam čaje pripravimo po prejemu sredstev na naš račun
- Plačilo po povzetju - plačate GLS dostavljalcu z gotovino ali plačilno kartico

*Ali lahko sledim svojemu naročilu?
Da, ko bo vaše naročilo predano GLS dostavni službi, boste prejeli potrditveno e-pošto s številko za sledenje, s katero boste lahko spremljali status dostave.

*Ali lahko vrnem izdelek, če mi ne ustreza?
Da, sprejemamo vračila v roku 14 dni od prejema naročila, pod izrecnim pogojem, da je izdelek neodprt, nepoškodovan in v originalni embalaži. Zakaj toliko pogojev? Ker želimo poskrbeti, da čaj ki ga želite vrniti ohrani higienski standard. Za vračilo nas kontaktirajte preko e-pošte ali telefona, da uredimo postopek vračila.

*Ali ponujate darilno embalažo?
Da, na voljo imamo darilna pakiranja čajev. Darilni izdelki so objavljeni v spletni trgovini.

*Kako pravilno shranjujem čaj, da ohrani svežino?
Čaj priporočamo hraniti v nepredušni embalaži, na suhem in hladnem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe.

*Ali so vaši čaji ekološko pridelani?
Da, vsi čaji v naši ponudbi imajo ekološki certifikat, ki potrjujejo njihov ekološki status.

*Kako lahko stopim v stik z vami, če imam vprašanje o naročilu?
Z nami lahko stopite v stik preko naše kontaktne strani, kjer najdete telefonsko številko in e-poštni naslov. Prav tako smo dosegljivi na družbenih omrežjih.

*Ali ponujate vzorčke čaja?
Da, na voljo imamo sicer omejene količine vzorčkov čajev, ki jih lahko naročite v naši spletni trgovini. 

*Ali lahko najdem vaše izdelke v fizičnih trgovinah?
Naša ponudba je trenutno na voljo izključno v spletni trgovini.

*Ali ponujate popuste ali promocijske kode?
Da, redno ponujamo posebne popuste in promocijske kode. Spremljajte naše kanale na družbenih omrežjih, kjer širimo novice o aktualnih promocijah. Prav tako za vsak nakup v paketek dodamo kuponček dobre volje.